Bērnistaba. Gulta- pusstāvs.

Par šo nagi niez uzskribelēt jau no 2018. gada. Kāds es attapīgs un skaists!

Tātad - bērnu māju taisīju ar slīpiem griestiem- leņķis apmēram tāds pats kāds bija vecajai būvei. Tā sanāca.
Pie telpas platuma ~ 3 metri vienā galā griestu augstums ir 2.5, savukārt otrā 3.5 metri.
Tā nelielai telpai tie 3.5. metri griestu nav vajadzīgi nu nekādā vīzē, tad jau sākumā biju izštukojis izbūvēt tādu kā pusstāvu. Aptuveni metru platu, visas telpas garumā, kur ierīkot guļamo zonu - ar divām atsevišķām guļvietām. Katrā pusē sanāk pa nelielam lodziņam, kas verās tikai vēdināšanas režīmā, kas arī ir šī iluminatora funkcija, jo cita veida ventilācijas telpā nav.

Šādi es tā jau mazajā istabā maksimāli lietderīgi varētu izmantot telpu, jo uz grīdas neaizņemtu vietu gultas, kas  normāli ir vismaz 4-5 kvadrātmetri.

IMG_5214.HEIC

Tad nu, tā saucamā lofta, vajadzībām jau karkasa/ siltiāšanas izbūves stadijā 2018. gada vasarā sienās iestrādāju plankas 45x145 pilnā istavas garumāar diviem atbalstiem, kas piesieti pie spārēm. Lai dieviņš nogrābstās, kā man abas atsaites un ārējā planka traucēja visu pārējo darbu gaitā, bet nu tas bija tā vērts, jo pēc apdares pabeigšanas nevajadzēja zīlēt ko kur un kā stiprināt.
IMG_0068.JPG

Bet nu jā- jāšanās ar plēvēm, siltinājumu , reģipsi, špaktelēšanu un krāsošanu sanāca diezgan. Liekas- kas ta tur - četri kociņi, vai ne?

IMG_3226.HEIC

IMG_3227.HEIC
Pēc šapktelēšanas kokus noslīpēju, un kopā ar grīdu- saeļļoju.
IMG_3263.HEIC
Pēc tam Rusvi nopirku 15 mm finiera plāksnes un 45x45  mm finiera atgriezumus (pamatnei).
IMG_3323.HEIC
Uzpucēju, 45 mm atgriezumiem saurbu caurumus vajadzīgjās vietās un smuki seļļoju
IMG_3366.HEIC

IMG_3367.HEIC

IMG_3387.HEIC

IMG_3388.HEIC
45 mm finieri piebliezu pie iebūvētajām plankām ar pva līmi un 80 mm niknajām skrūvēm. Tā, lai uz mūžu, nu- vismaz manējo.
IMG_3377.HEIC

IMG_3382.HEIC

Tad saeļļoju un uzliku vietā 15 mm plāksnes.
IMG_3387.HEIC

IMG_3388.HEIC

IMG_3395.HEIC
Šeit mans plāns cieš pirmo fiasko, jo 15 mm finieris uz 1150 mm platumu jūtami izliecas. Ja vēl 20-30 kg jaunieti tas brīvi tur, tad man ar saviem 95 tas viss pārāk atsperīgs :) Savukārt biezāku vinieri - 25-30 mm es vienkārši fiziski nevarētu dabūt augšā. Jau šīs plāksnes viegli negāja.

Reku testa salikšana  ar pirmo klientu.
IMG_3404.HEIC

Nu neko - man aizgaldā kopš jumta izbūves mētājās spāru gali (45x145 mm plankas)- ņemam rokā smilšpapīru un top ribas. Uz katru guļvietu 4 gb.
Zāģē, slīpē un eļļo.
IMG_3500.HEIC

IMG_3501.HEIC

IMG_3511.HEIC

IMG_3515.HEIC
Visu kā vienmēr pabeidz naktī. Bet runā, ka piebalgas aliņš visgardākais ir tieši starp 1.00 un 1.30 naktī.
IMG_3518.HEIC

Pēcāk pielīmē un pieskrūvē ribas un tām virsū pielīmē un pieskrūvē finieri.
Tā nu lofts izskatās gatavs. Zemāk bildē lofts,  augstāk garšīgais naktsaliņš.
IMG_3639.HEIC

IMG_3640.HEIC


Nākamā konstrukcija, lai guļvietas būtu lietojamas - kāpnes/trepes. Sākumā vispār gribēju virvju kāpnes uzlikt, lai sīkajām piedūriens, bet sapratu, ka pašam tas sagādās problēmas.Tāpat kā citam pieaugušam gulētājam, kas, cerams, radīsies.

Nu neko - ejam uz atgriezumu kaudzi, atrodam izmēram tuvākos atgriezumus un plaucējam vaļā pēc ierastās tehnoloģijas - zāģē, frēzē, slīpē, līmē, skrūvē un eļļo.
Eļļoju visu ar pāri palikušo grīdas eļļu - tā vien būs 5 litru kanna šim, palodzēm un līstītēm.
IMG_3593.HEIC

IMG_3592.HEIC

IMG_3594.HEIC

IMG_3595.HEIC

IMG_3596.HEIC

IMG_3597.HEIC

IMG_3642.HEIC
Tad kāpnes montē vietā. Manā gadījumā- kā jau parasti - kaut kas ar aprēķiniem azigājis šreijā - pašas kāpnes sanāk nedaudz savērptas. No vienas puses žēl, no otras- nav nekāda mirstamā kaite- viens papildus klucītis un vietā ir.

Reku- klienti pieņem ekspluatācijā.
IMG_3649.HEIC
Gultām uzrulllējam katrā pusē pa ikea matracim un atliek tik saklāt gultu.

IMG_3652.HEIC

IMG_3655.HEIC

IMG_3660.HEIC


Tā nu pēc šī, principā viss ir gatavs.
Vēl tik atliek uztaisīt palodzes, pielīmēt līstītes un sākt dzīvot. Gultām vajadzēs arī kādus reliņus pret izkrišanu, jo kritiens sanāk ap 2 metri. Tātad sāpīgs.


Istabā mana haļavnā krāsas izvēle ar eļļoto priedi un bērzu diezgan sader. Bet es jau neesmu objektīvs vērtētājs- pārāk daudz laika un spēka ielikts, lai redzētu kādas būtisks kļūdas.


IMG_3678.JPG

IMG_3669.HEIC


Darbs pieņemts-nodots. Atzīmēts tiek ar reivu. Jā- ir man vājība uz vecām tumbām un resīveriem ssā. Tāpēc arī meitas tika pie reivaparāta.

Horoskops šodienai

Horoskopi%2Bs.jpg

Veikala-bufetes "Noliktava Nr.2" īpašnieka Einārs Zalcmanis uzstāda pie savas iestādēs plāksni ar asprātīgu atzinumu par horoskopiem.


zyTET?d=yIl2AUoC8zA zyTET?d=63t7Ie-LG7Y zyTET?d=YwkR-u9nhCs zyTET?d=qj6IDK7rITs

Oksimorons

(13-14 gadus) vecs jaunietis

Ej vēlēt!

un būs tev iekārot un nokaut
un būs tev dziļi zemē sviest
ik ēnu
kas no tavas rokas
skrej zilos gaisos pārvērsties

Spilgts citāts — Žans Klods Junkers: stulbie nācionālisti mīl savu valsti

ES Komisijas vadītājs Žans Klods Junkers:

Tie populisti, nācionālisti, stulbie nācionālisti, viņi mīl savas valstis.

Tālu aizgāja brālis

The Israeli company RT LTA Systems presents its newest aerostat, the SkyStar 120, a mobile a micro-tactical aerostat system, for the first time at SOFIC 2019 exhibition.

vēl

VB: Par SkyStar jaunāko brāli – “Viedsargu” jaunu ziņu nav , dzirdēts tikai, ka regulāri piedalās izstādēs un dažādās “dienās”.

N26 no Vācijas banku regulatora saņem vairākus aizrādījumus

Tā saucamais Fintech jaunuzņēmums N26 saņēmis vairākus gana skarbus aizrādījumus no Vācijas banku uzrauga BaFin. N26 acīm redzot ir problēmas ar naudas atmazgāšanas (AML jeb Anti Money Laundering) un terorisma finansēšanas kontroli. N26 pēdējā laikā pievieno arvien jaunus darbiniekus tieši AML kontrolei, bet ar to vēl arvien ir par maz. N26 šobrīd var lepoties ar […]

Tramvaju kustību pār Brasas tiltu atjaunos sestdien; ir šaubas par tā izturību arī pēc remonta

Būvniecības valsts kontroles birojs (BVKB) secinājis, ka tramvaju kustību pār Brasas tiltu var atjaunot, ievērojot ierobežojumus, taču būvdarbus pilnā apjomā pagaidām neatsāks, jo jāizstrādā plāns nesošo konstrukciju stiprināšanai. Turklāt birojs atzinis, ka Brasas tilta ekspluatācija arī pēc pārbūves būs ierobežota un neatbilstoša mūsdienu apstākļu slodzēm. Līdz ar to ir rūpīgi jāizvērtē esošā būvprojekta īstenošanas lietderība, paziņojumā medijiem norāda birojs.