Tikai mieru -87.

vara bungas: Šķiet kauju temps un spriedze Donbasā sāk pieaugt. Laiks UA radīt RU problēmas citos frontes sektoros.

[..] Day summary:

Russian forces have advanced from the direction of Popasna and managed to capture several settlements. The overall situation in Donbas doesn’t look promising for the defenders. Ukrainian forces need to rethink their defensive strategy and use the Russian focus on Donbas to its advantage elsewhere. [..]

avots

Ūdenslīdēji veic meklēšanas un izcelšanas darbus Daugavā un atgūst 4 skūterus 6200 Euro vērtībā

Meklēšanas darbi Daugavā Ūdenslīdēji, kuri ir apguvuši dažādas meklēšanas metodes, kā “čuskas” un “spirāles” meklēšanas tehniku, strādā Daugavas upē. Tie ir niršanas uzņēmuma sertificēti ūdenslīdēji, kuri ir apguvuši arodu akvalangistu niršanas kursos “PADI Search and Recovery“, veic meklēšanas un izcelšanas […]

Kā atrast divus Apple iPhone 13 Pro mobilos telefonus, 3000Euro vērtībā, zem ūdens

Ūdenslīdēji, Search and Recovery team, Daivings.lv ūdenslīdēju komanda veic meklēšanas un izcelšanas darbus Misas upē pie Cenas un atgūst divus Apple iPhone 13 Pro, 3000 Euro kopējā vērtībā. Ūdenslīdējs veiksmīgi atrod divus nogrimušus mobilos telefonus, kuri nogrima, straumei ienesot atpūtnieku […]

Škoda Karoq - vēl foršāks kā iepriekš

Man likās, ka tik tikko jau es braucu ar Karoq. Tas gan bija Scout versijā. Bet tad nodomāju, ka droši vien tas bija Kamiq nevis Karoq, jo vienmēr jaucu šos abus modeļus. Tagad apskatījos - nē, tas tomēr bija Karoq, bet tas bija pirms trīs gadiem! Es nespēju šo skrienošo laiku…

Karoq tagad ir atjaunināts ar dažādiem vizuāliem un citiem sīkumiem. Te nav nekā dramatiska, viss ir rāmi un prātīgi. Mūsu auto ir SportLine, kas nozīmē vēl stilīgākas vizuālās detaļas, plānākas riepas, dažādus akcentus. Gaitas ziņā gan SportLine no parastā neatšķiras. Un tas ir labi. Man šķiet. Jo auto brauc ļoti patīkami. Ne tas kratās, ne ir ciets, ne tas gāžas. Tas vienkārši ir ļoti patīkams. Reti kad gadās tādi auto, kam tik harmoniski saskan jauda, gaita un uzvedība. Vienkārši iekāp un brauc. Kā jau Škodā. Tiesa, dažkārt arī Škodas tiek drusku sapurgātas.

1.5 litru dzinējs un septiņpakāpju automāts. Interesanti, ka pārnesumu svira ir lielā, mehāniskā. Šeit vēl nav mazais elektroniskais puļķītis kā daudziem citiem auto. Gribētos, lai mazāk vietas aizņem.

Dzinējs ir atsaucīgs un elastīgs. Kā ierasts es lielāko daļu ceļa braucu Eco rēžīmā. Bet brīžiem pārslēdzos uz Sportu. Izmaiņas ir labi jūtamas. Protams, auto nekļūs par kartingu, bet tas kļūst daudz atsaucīgāks un ātrāk reaģē. Reizēm noder, lai izkļūtu no čammīgas pilsētas satiksmes vai vienkārši “pavēdinātu galvu”.

Viens gan mani kaitina. Braukšanas režīmu pārslēgšana. Pirmkārt, auto vienmēr aizmirst iepriekš lietoto režīmu un pie katras startēšanas atgriežas Normālajā režīmā. Tas dikti kaitina. Ja reiz es izvēlējos, tad gribu to lietot līdz atkal izlemšu mainīt. Un otra lieta ir paši tie režīmi. Es arvien nesaprotu kāpēc vajag četrus dažādus, ja pilnīgi pietiktu ar Eco/Sport pārslēgšanas opciju.

Man nez kāpēc likās, ka Karoq ir samērā maziņš. Tomēr nē, tas ir ļoti ietilpīgs. Es bez bēdu varu iesēsties “aiz sevis” un justies ērti. Protams, Kodiaq ir l Lasīt tālāk →

Karš Ukrainā radījis spriedzi attālā Arktikas pilsētā

Lai gan Arktika no Ukrainā notiekošā kara ir salīdzinoši tālu, tomēr spriedze izveidojusies arī šajā reģionā, attālā Arktikas pilsētā, kur gadu desmitiem plecu pie pleca ir strādājuši Krievijas un Ukrainas ogļrači.

4 brīdinājuma pazīmes tam, ka tavas zarnas nav veselas

Amerikāņu ārsts skaidro, kas jāzina par neveselīgu zarnu stāvokli un pazīmēm, kas uz to norāda. Daudzi medicīnas eksperti zarnas dēvē par otrajām smadzenēm, un tas ir tāpēc, ka zarnām ir svarīga loma mūsu vispārējā veselībā.

Dienas grauds

vara bungas: Maikls Kofmans par situāciju UA, prognozes un iespaidi. RU militārā mašīna, ja netiks sagrauta, tiks atmesta atpakaļ laikā uz gadiem, bet ne uz paaudzēm ilgu laiku. No saviem zaudējumiem armijas mācās cītīgāk un ātrāk, nekā no uzvarām. Vērts ieklausīties.

[..] Michael Kofman sat down with Ryan again to explain how the war in Ukraine is proceeding, with a focus on the Donbass, where Ukraine and Russia are concentrating their forces. Beyond the battlefields, Kofman ponders the future of the Russian armed forces and reports what he learned at a recent conference in Poland. [..]

avots

cita saruna par to pašu tēmu

NASA inženieri cenšas saprast neierastus datus, ko atsūtījis vecs kosmosa kuģis

Inženieru komanda, kas ekspluatē Voyager 1 kosmosa kuģi – NASA planetāro pētnieku, kas pašlaik atrodas starpzvaigžņu telpā – cenšas noskaidrot, kāpēc kosmosa kuģis sūta atpakaļ neierastus datus. Notiekošais neapdraud pašu kosmosa kuģi, taču NASA tik un tā cenšas noskaidrot, kas īsti ar to notiek.

Voyager 1 tika palaists 1977. gadā, un tas jau gandrīz pusgadsimtu pēta kosmosu. Tam ir dubultnieks Voyager 2, kas tika palaists ar 16 dienu starpību tajā pašā gadā. Abi kosmosa kuģi devās fotogrāfēt planētu pavadoņus, bet pēc tam devās ārpus mūsu kosmiskās apkaimes robežām. 2012. gadā Voyager 1 šķērsoja robežu, kur beidzas Saules saules vējš un sākas starpzvaigžņu vide. 14,5 miljardu jūdžu attālumā no Zemes Voyager 1 ir vistālākais cilvēka veidotais objekts kosmosā.

Bet jo tālāk Voyager 1 tiek no Zemes, jo pieaug iespēja, ka ar kosmosa kuģi notiks neparedzēti notikumi. Šobrīd kosmosa kuģa AACS sistēma darbojas visai neierasti. Tā ir sistēma, kas atbild par transportlīdzekļa orientācijas uzturēšanu kosmosā, kā arī par antenu, kas tiek izmantota, lai sūtītu un saņemtu signālus no Zemes. AACS joprojām strādā tā, kā tai vajadzētu. Taču tā sūta atpakaļ datus, kas precīzi neapraksta, ko sistēma dara, liecina NASA dati. “Piemēram, izskatās, ka dati tiek ģenerēti nejauši un neatspoguļo stāvokli, kādā vajadzētu būt AACS sistēmai,” NASA rakstīja paziņojumā presei.

Pagaidām izskatās, ka viss pārējais kosmosa kuģī darbojas kā ierasts. Tas sazinās ar inženieru komandu, un vāc zinātniskus datus, norāda NASA. AACS problēma nav veicinājusi kosmosa kuģi pāriet drošajā režīmā, kas ierobežotu tā darbību, koncentrējot visus tā resursus svarīgākajām funkcijām, lai uzturētu to pie dzīvības.

Šobrīd inženieru komanda strādā kā ierasts, mēģinot izprast, kādēļ saņemtie dati pēkšņi atšķiras. NASA pārstāvis min, ka kosmosa kuģim nu ir gandrīz 45 gadi, kas ir vairāk, kā sākotnēji plānots. Tas arī atrodas starpzvaigžņu telpā – augstas radiācijas vidē, kurā iepriekš nav lidojis neviens kosmosa kuģis. Iespējams, ka veicot programmatūras labojumus, problēmu izdosies atrisināt. Taču, iespējams, ka inženieru komandai nāksies adaptēties datu izmaiņām un mēģināt tos nolasīt jaunā veidā.

Avots: The Verge

Attēla avots: NASA

The post NASA inženieri cenšas saprast neierastus datus, ko atsūtījis vecs kosmosa kuģis appeared first on notepad.lv.

Pebblebee piedāvā AirTag konkurentu, kuru uzreiz varēs piekarināt pie atslēgām

Tirgū parādījies jauns AirTag konkurents Pebblebee, kas patiešām varētu izrādīt sīvāku cīņu, jo tas izmanto labāko Apple ekosistēmas iespēju, kas ir savienojums ar Find My servisu.

Zīmols piedāvās divus produktus – piekaramo izsekotāju (Pebblebee Clip), bet otrs modelis būtu plakans, bankas kartes formā (Pebblebee Card). Abi produkti varēs savienoties ar Find My servisu, kas ir lielākais ieguvums, jo tas nozīmē, ka ierīces aktīvi darbosies visā Apple tīklā tāpat kā AirTag. Tāpat būs pieejams atsevišķs Pebblebee tīkls un speciāla lietotne.

Jāatzīst, ka Clip modelim ir vēl viens noderīgs risinājums, kas ir caurums, lai to varētu pievienot, piemēram, pie atslēgām, jo AirTag gadījumā ir jāiegādājas atsevišķs apvalks. Mazais Clip modelis ir paredzēts tiem, kuri parasti ir kustībā, piemēram, pie riteņiem, bagāžas u.c. Šo izsekotāju varēs atkārtoti uzlādēt, un uzņēmums norāda, ka ar vienu uzlādi tas darbosies līdz sešiem mēnešiem. Tas būs aprīkots ar mazu LED indikatoru, lai Clip pamanītu arī tumsā.

Pebblebee Card iemiesos līdzīgas tehniskās īpašības kā Clip, tomēr tas vairāk paredzēts plānākam lietām, piemēram, makiem, mēteļiem, pasēm u.c. Tas varēs izdot skaņu, kad tiks kaut kur atstāts. Abi izsekotāji maksās 29,99 USD, un tos varēs uzlādēt caur USB-C pieslēgvietu.

O.A. politinformācija

Konteksts: [..] Lūgts komentēt no atsevišķu Rietumvalstu līderiem nākošus signālus par to, ka varbūt labāk būtu Ukrainai atdot Krievijai atsevišķas teritorijas, piemēram, Donbasu, lai pārējā Ukraina dzīvotu mierā, Sārts atzina, ka pēdējā laikā “šādas balsis ir pastiprinājušās”, tomēr lēmums par to jebkurā gadījumā jāpieņem Ukrainai, lai gan aptauju dati Ukrainā rādot, ka tā šādam scenārijam nav gatava.[..] avots

Reakcija: [..] пошли бы вы нахуй долбоёбы, с такими предложениями немножко поторговать украинской территорией[..]

Oleksijs Arestovičs (00:34:00)

VB: Vecā Eiropa (kontinetālā) pārvērtusies par brīvdabas muzeju un mentāli nav spējīga piebeigt rašismu, tādēļ gatava nodot mūs visus cerībā atlikt vai izvairīties no kardinālām reformām drošības jomā. O.A. uzsver, ka RU uzvaras gadījumā, ar laiku ES dabūs uz savas robežas ne tikai miljons durkļu lielu RU armiju, tai klāt nāks vēl 500K bijušās UA armijas, zem cita karoga un vadības. Tādēļ runa var būt tikai par pilnu militāru uzvaru un UA atbrīvošanu no RU okupantiem. Rietumiem ir jāatmet ilūzijas par “business as usual“, kas iestāsies pēc kārtējās “Minskas”. VB būtu pastiprinājis Zeļenska un viņa tuvējā loka apsardzi, jo RU akūti ir vajadzīgs cits noskaņojums UA politikumā. Kas attiecas uz mums pašiem visas šīs runas par RU samierināšanu UA un Ziemeļvalstu pieteikiumu bloķēšana NATO ir zvaniņi mūsu 5.panta liecinieku sektas priesteriem.

PS Domāju O.A. izvirdums ir saskaņots ar prezidenta administrāciju un atspoguļo ne tikai viņa personīgo viedokli.

Jaunpienācējs Latvijas tirgū: Ko piedāvā un ar ko unikāls ir auto abonēšanas pakalpojums “Renti plus”?

Globālās tendences liecina, ka auto nomas servisi kļūst iecienītāki. Šajā ziņā arvien lielāku ievērību gūst tāds pakalpojums kā jaunu auto abonēšana, kas ir gandrīz tikpat vienkārši kā abonēt “Netflix” vai “Spotify”. Viens no iemesliem, kāpēc tas kļuvis populāri, protams, ir pandēmija, kuras laikā jauni auto kļuvuši par deficītu. Situāciju vēl vairāk pasliktinājuši notikumi pasaulē, radot sarežģījumus piegādes ķēdē. Tā ir globāla problēma un vērojama arī Latvijā, kur atsevišķi auto modeļi nebūs pieejami iegādei pat vēl vairāk nekā gadu. Ņemot vērā pieprasījumu pēc jauniem spēkratiem un auto nomas pakalpojumu augošo popularitāti, arī Latvijā pamazām ienāk šādas iespējas. Viens no šādiem pakalpojumiem, kas pieejams kopš janvāra, ir “Renti plus”, kas piedāvā uz abonementiem balstītas auto nomas iespējas. Kādas priekšrocības tas sniedz klientiem un ar ko atšķiras no citiem, plašāk stāsta “Renti plus” vadītājs Krišjānis Znotiņš.

“Renti plus” vadītājs Krišjānis Znotiņš

Kas ir “Renti plus”?

“Renti Plus” sevi dēvē par auto abonēšanas pakalpojumu sniedzēju, kas klientiem piedāvā jaunus auto. Uzņēmums termiņā no 1 līdz 36 mēnešiem ļauj nomāt jaunākos populārāko un iecienītāko marku auto, ko citādā veidā šobrīd ir ļoti sarežģīti dabūt. Viss process ir diezgan vienkāršs – klients mājaslapā atrod sev tīkamāko spēkratu, atzīmē, cik ilgi to plāno izmantot, izvēlas piemērotāko abonementa plānu, aizpilda pieteikuma formu un jau tajā pašā dienā saņem savu izvēlēto braucamo. K. Znotiņš uzsver, ka lielākā priekšrocība, ko sniedz “Renti plus”, salīdzinot ar citiem līdzīgiem pakalpojumu sniedzējiem – klientiem tiek piedāvātas tikai pašas jaunākās automašīnas – no benzīna līdz elektroauto.

Topā mazie pilsētas auto un apvidnieki

“Renti plus” auto parks pašreiz sastāv no 70 spēkratiem, no kuriem lielākā daļa šobrīd atrodas pie klientiem. Līdz gada beigām pakalpojuma sniedzējs šajā ziņā cer krietni paplašināties, piedāvājot jau ap 280 dažādu marku un modeļu jaunākos un populārākos auto.

Domājot, kādu piedāvājumu klientiem celt galdā, K. Znotiņš atklāj, ka “Renti plus” vadās pēc tā, kādas auto markas un modeļi ir populārākie un vairāk pieprasīti. Viņš norāda, ka Latvijas tirgū ļoti iecienīti esot mazie pilsētas SUV, kā arī apvidus auto, kas pašreiz sastāda lielāko “Renti plus” auto parka daļu. Populārākie no tiem šobrīd ir “Nissan Juke” un “Toyota RAV 4” modeļi.

Vadoties pēc tendencēm auto tirgū un pieprasījumā, “Renti plus” piedāvā arī elektroauto, kuru klāsts uz gada otru pusi būtiski pieaugs gan skaitā, gan dažādībā. Pašreiz klientiem no šādu braucamo segmenta ir iespēja vizināties, piemēram, ar “Nissan Leaf”, pēc kura esot īpaši liels pieprasījums.

Būtiski, ka līguma ietvaros klientam ir iespēja arī esošo automašīnu nomainīt uz citu. Piemēram, pāriet no benzīna uz hibrīdu vai elektroauto, no lielāka braucamā uz mazāku utt.

Taču, ja kāda no automašīnām, ko nomā “Renti plus”, ir tā iepatikusies, ka nevari bez tās vairs dzīvot, to ir iespējams arī nopirkt. Šajā un citos finanšu jautājumos uzņēmums sadarbojas ar banku “Citadele”, kas ir “Renti plus” finansētājs.

Ieguvums gan privātpersonām, gan biznesam

“Renti plus” auto abonēšanas pakalpojumus piedāvā gan privātpersonām, gan uzņēmumiem. Kamēr privātpersonas šādā veidā var izbaudīt šodienas mobilitātes sniegtās priekšrocības, uzņēmumiem tas paver plašas ērtības un mazina administratīvo slogu, jo visas izmaksas tiek iekļautas vienā kopējā rēķinā. Šādas iespējas jau tagad izmanto tādi klienti kā “ATTA centrs”, “Sportland” un citi.

“Renti plus” mājaslapā var iepazīties ar auto sarakstu, kuri pieejami uzreiz un kuri sagaidāmi drīzumā. Vēl viena laba lieta ir tā, ka iespējams pieteikties uz testa braucienu, kas dos iespēju labāk iepazīt interesējošo spēkratu pirms to nomāt. Atbraucot uz “Renti plus” biroju Rīgā, Skanstes ielā 52, klients droši var notestēt kaut visas piedāvājumā esošās automašīnas, kas dos iespēju izvēlēties vēlmēm un vajadzībām labāko variantu.

Būtiski, ka privātpersonas un uzņēmumi var izmantot jaunu iespēju – atvērtais līgums. Ja parastais līgums paredz, ka īrēta auto ātrākas atgriešanas gadījumā klientam jāmaksā soda nauda, atvērtais līgums šajā ziņā piedāvā elastīgākas iespējas. Tas paredz, ka klientam ar nomāto auto jānobrauc vismaz viens mēnesis un pēc tam jebkurā brīdī to iespējams atgriezt atpakaļ bez soda maksas. Atvērtais līgums ir laba iespēja gadījumos, ja nav pārliecības, cik ilgi transportlīdzeklis būs vajadzīgs vai arī notikušas kādas negaidītas pārmaiņas un tas vairs nav nepieciešams.

No sudraba līdz premium piedāvājumam

Atkarībā no klienta vēlmēm un vajadzībām “Renti plus” piedāvā trīs veidu abonementa plānus – “Silver”, “Gold” un “Premium”, kas atšķiras gan cenas, gan piedāvājuma ziņā. Šeit uzreiz jāsaka, ka “Silver” un “Gold” plāni netiek piedāvāti īstermiņam un tiem var pieteikties tikai tad, ja klients auto plāno izmantot ilgāk par 12 mēnešiem.

Svarīgi, ka visos trīs abonementu plānos ir iekļautas OCTA un KASKO izmaksas, nodrošināts 24/7 atbalsts uz ceļa, kā arī apkope, ko veic klientam ērtā laikā oficiālā servisa centrā.

Atkarībā no izvēlētā abonementa plāna mainās pašrisks. Piemēram, “Silver” piedāvājumā ietilpst KASKO polise ar 800 eiro pašrisku bojājumiem. “Gold” plāna ietvaros šī summa ir uz pusi mazāka, savukārt “Premium” piedāvā KASKO polisi ar 0 eiro pašrisku pirmajam bojājumam gadā. Tāpat pirmie divi abonementu plāni – “Silver” un “Gold” – ļauj brīvi pārvietoties Baltijas valstīs. Savukārt “Premium” plāns dod iespēju ceļot krietni elastīgāk un ar jauno auto paviesoties visās Eiropas ekonomiskās zonas valstīs.

“Gold” un “Premium” plānos lietotāju ērtībām tiek iekļauti arī CSDD izdevumi, piemēram, par tehnisko apskati, ceļa nodoklis. Klientam pašam par to nav jādomā, jo gan rezervāciju uz tehnisko apskati ērtākajā laikā, gan nepieciešamos maksājumus veic “Renti plus”.

Atsevišķi jāuzsver, ka “Premium” abonements gluži loģiski piedāvā bagātīgāko iespēju klāstu un ir arī klientu iecienītākais plāns. Šajā piedāvājumā viss ir iekļauts, izņemot, protams, degvielu, par ko klientam pašam jāprūpējas. Bez jau uzskaitītajām iespējām nebūs arī jāmaksā transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis, jāsatraucas par sezonālo riepu iegādi, maiņu un glabāšanu. Tāpat “Renti plus” apmaksā dabīgā nolietojuma rezultātā nepieciešamo remontu, detaļu, eļļu nomaiņu. Vajadzības gadījumā klientam tiks piešķirts arī maiņas auto.

Ko vajadzētu likt aiz auss

Protams, varētu rasties jautājums, kā uzņēmums izkontrolēs to, ka klienti, kuriem nav šis “Premium” plāns un kuriem pašiem jāparūpējas, piemēram, par eļļas nomaiņu, to tik tiešām apzinīgi darīs. Krišjānis Znotiņš stāsta, ka arī šajā ziņā “Renti plus” ir pretimnākošs un seko līdzi, piemēram, nobraukumam, lai laicīgi paziņotu klientam, ka ir nepieciešama eļļas nomaiņa. Brīdī, kad tas ir vajadzīgs, uzņēmums sazinās ar klientu un piedāvā ērtāko laiku, kad to izdarīt.

Negadījumi uz ceļa ir bieža parādība. Vairumā gadījumu izdevumus sedz apdrošinātāji. Taču, ko darīt tādos gadījumos, kad gadījies, piemēram, sabuktēt nomātu auto? Krišjānis Znotiņš norāda, ka, klientam, protams, vispirms jāsazinās ar apdrošinātājiem. Taču uzreiz pēc tam par esošo situāciju noteikti jāpaziņo arī “Renti plus”. Savukārt, ja gadījusies tik nelāga situācija, ka mašīna vairs nekust uz priekšu, uzņēmums ikvienam klientam nodrošinās evakuatora pakalpojumus.

Izvēlies vajadzībām atbilstošāko nobraukumu

Visos trīs “Renti plus” abonementa plānos mēnesī iekļautais standarta nobraukums sasniedz 1500 km. “Pārsvarā klientiem tas ir pietiekams ikdienas gaitu veikšanai, pārvietojoties pa pilsētu vai dodoties uz mājām ārpus pilsētas”, norāda K. Znotiņš. Taču, ja klients saprot, ka mēnesī nobrauks vairāk kilometru, par papildus maksu ir iespēja izvēlēties lielāku nobraukumu. Piemēram, ja mēnesī sanāk nobraukt  2000 km, tad papildus izvēlētajai abonementa cenai būs jāpiemaksā 18 eiro. Aktīvākajiem braucējiem “Renti plus” piedāvā arī 3500 km lielu nobraukumu mēnesī, par ko būs jāpiemaksā 169 eiro. Taču, ja arī ar šo daudzumu nepietiek, klientam tiek piedāvāts individuāls risinājums.

Skaidrs, ka kilometru patēriņš ziemā un vasarā atšķiras. Tas arī nozīmē, ka ziemas mēnešos, iespējams, šo standarta 1500 km limitu neizdosies savākt, savukārt vasarā var gadīties to pārsniegt. Par to nevajadzētu satraukties. K. Znotiņš skaidro, ka tiek rēķināts viss līguma periods kopā. Tas nozīmē, ja līgums ir noslēgts uz gadu ar iekļautiem 1500 km mēnesī, līdz termiņa beigām kopējais nobraukums nedrīkst pārsniegt 18 000 km. Līdz ar to svarīgs ir tikai šis gala skaitlis, nevis atsevišķā mēnesī nobraukto kilometru daudzums. Ja klients līguma ietvaros tomēr nobrauc vairāk, tad par katriem 1000 km “Renti plus” prasīs papildus maksu. Protams, ja klients jūt tādu vajadzību, tad jebkurā brīdī ir iespēja abonementā pievienot lielāku kilometru daudzumu.

Kāpēc izvēlēties “Renti plus”, nevis līzingu?

Skatoties pēc vidējā piedāvājuma tirgū un salīdzinot auto abonementu ar līzingu, var secināt, ka abonēt auto “Renti plus” ir izdevīgāk un ērtāk. Pirmkārt, klientam nav jādomā par pirmo iemaksu 10% apmērā no automašīnas vērtības. Otrkārt, atkrīt līguma komisijas izmaksas, kas līzinga gadījumā sastāda 1,5% no spēkrata vērtības. Treškārt, nav jādomā par OCTA un KASKO izmaksām, jo tās jau ir iekļautas abonementā. Ne mazāk svarīgi ir tas, ka pie kārotās automašīnas iespējams tikt jau uzreiz, kas līzinga gadījumā būtu vismaz 3 līdz 9 mēnešu jautājums. Ja iegādājies “Renti plus” “Premium” abonementu, papildus šīm var pieskaitīt vēl vairākas priekšrocības, kas jau iepriekš pieminētas.

Plāno izvērsties ārpus Latvijas un fokusēties vairāk uz biznesa klientiem

Bez auto parka būtiskas palielināšanas “Renti plus” līdz gada beigām cer izvērst darbību ārpus Latvijas un transportlīdzekļu abonēšanas pakalpojumu piedāvāt arī Igaunijā. Tāpat plānos ietilpst lielāks fokuss uz uzņēmumiem, konkrētāk, tieši mazo biznesu pārstāvjiem, piedāvājot tiem komerctransporta abonēšanu.

“Renti plus” īpaši ieklausās klientu ieteikumos, kas ļāvis pilnveidot pakalpojuma sniegšanas kvalitāti. Tāpēc sagaidāms, ka vēl kāda jauna, forša iespēja jau šogad sagaidīs klientus un ļaus auto abonēšanas iespējas izmantot vēl ērtāk.

Dzeršanas kultūra, jautāsi, kāda šeit kultūra?

Dzert alkoholisko dziru ir kaitīgi un “it kā” nepieņemami. Tā taču ir, vai ne!

Tomēr, tomēr- mēs šo dziru lietojam! Vieni maz citi daudz. Domāju, ka būs interesanti uzzināt, kā vispār tautas nonākušas pie šā netikuma.

Dzeršanas kultūra.

Kad un kādos apstākļos parādījās alkohols, vēsturnieki atbildi nesniedz. Daudzas tautas, kuras pat nepazina uguni, jau zināja, kas ir alkohols. Alkohola lietošanas tradīcija ir ļoti sena.

Ja to saprotot, var labāk izprast un apdomāt sabiedrības portretu kopumā.

Dzeršanas kultūra, jebkurā angļu krogā.

Ja esi bijis Anglijā, būsi novērojis pie kroga un ārpus tā haotisku pūli. Tomēr, tam ir arī savi noteikumi.

Anglijā un arī dažās citās valstīs (Īrija utt.) ir ierasts dzert kārtās. No vienas puses, tas ir stingri reglamentēts sociālais rituāls, no otras – kaut kas līdzīgs spēlei.
Dzeršanas kultūra, pamatprincips ir vienkāršs.

Draugu grupa dodas uz krogu, visi pasūta dzērienus un maksā par to pēc kārtas. Ja, piemēram, grupā ir seši cilvēki, tā sauktais atvērējs (tas ir, pirmais pēc kārtas) ikvienam nopērk glāzi.

Nākamās piecas kārtas dzer bez maksas, pirms atkal pienāk viņa kārta. Ikvienam vajadzētu pasūtīt aptuveni vienādas vērtības dzērienus.
Nav pieņemts veikt nestandarta un dārgus pasūtījumus. Ja vakars beidzas, pirms kāds no dalībniekiem nonāk pie kārtas, viņš maksā par pirmo kārtu nākamajā reizē.

“Kārtīgs” nodzeršanās pasākums!

Sociālantropologs, Kīts Fokss rakstā “Novērojot angļu valodu” raksta. Šie noteikumi samazina sadursmju un konfliktu risku starp dzeršanas biedriem. Neskatoties uz to, Apvienotajā Karalistē pat mēģināja cīnīties pret šo tradīciju.

Tā izraisa lielāku alkohola lietošanu. Piemēram, dzert kārtās bija aizliegts Pirmā pasaules kara laikā no 1916. līdz 1919. gadam.
No kurienes nāk īru viskijs un “e”?

Īru viskijs tiek uzskatīts par vienu no pirmajiem stiprajiem alkoholiskajiem dzērieniem Eiropā, kas radies aptuveni 12. gadsimtā.
Visu sīki un vēl vairāk lasi ŠEIT.


Depopulācija 3.0

d14842da509d641bbff51ca87cbe7979.jpg

 

Dienas grauds

vara bungas: Intervētājs atjaunotās LT pirmais aizsardzības ministrs. Interesants mājiens, ka iespējams tiks pārskatīti NATO lēmumu pieņemšanas principi. Laba ziņa. Veto tiesības tiešām traucē un tiek neganti izmantotas savtīgos nolūkos (TR atkārtoti). Versija par FR, DE un RU līdzzināšanu.

Arestoviča vietā

Cik sodus vienā dienā var saņemt par fotoradara «noķertu» auto bez OCTA vai apskates?

Latvijā ir aptuveni 100 stacionārie fotoradari, kuri fiksē pārkāpumus ceļu satiksmē, un Latvijas Televīzijas raidījuma "4. studija" skatītājai ir jautājums – vai dienas laikā var saņemt pat piecus un desmit sodus par vienu un to pašu pārkāpumu – ja automašīnai nav derīgas Obligātās civiltiesiskās apdrošināšanas polises (OCTA) vai izietas apskates, un fotoradars šo faktu piefiksē. VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcijā" (CSDD) skaidroja – teorētiski šāda iespēja pastāv, taču jābūt ļoti bravūrīgam, lai dzīvē tas tā arī notiktu.

Jaunais lipīgais idiotisms.

Jaunais lipīgais jau ir klāt. Propagandas slimības esamība bezgalīgi testējot ļaus cilvēkus smacēt karantīnā uz 21 dienu. Cilvēkiem neļaus strādāt. Neļaus pulcēties. Neļaus pārvietoties. Neļaus dzīvot. Genocīds un medicīniskais fašisms turpinās. 

Latvijas blogāres apskats #198 (13.05.-19.05.).

Šo apskatu sākšu ar Ernesta rakstu par saules paneļu uzstādīšanu.

Par kino jaunumiem var lasīt kinoblogeru ( The Northman) un Arta (Kajillionaire) blogos.

Krišjānis Liepiņš raksta par sociālās mobilitātes nepieciešamību.

Grāmatu blogeri sagatavojuši rakstus par sekojošām grāmatām- Bete un lidojošā dzimšanas dienas dāvana, Codex Alera #4-5, Mūžības skartie, Bērni ir karaļi. Vēl pie grāmatām var minēt Sandras rakstu par Alisi Brīnumzemē un Zanes viesošanos Pārventā.

Cehs aprakstījis vates veidošanos.

Mārtiņš uzrakstīja par dāvanu, ko saņēma Ukraina- M777 haubices.

Mika blogā par čūsku un dronu.

Ceļotājus varētu interesēt pastaigas maršruts Īrijā (prologs, bet ir pāris turpinājumi) un pastaiga tepat Latvijā- Līču-Laņģu klintis un Vaives dzirnavas.

Valters sniedz padomus topošajiem ieguldītājiem.

The post Latvijas blogāres apskats #198 (13.05.-19.05.). first appeared on BALTAIS RUNCIS.

Sākumam

vara bungas: Atbildot uz jautājumu “ar ko sākt gatavniekam – pirmziemniekam?”. Zinātāji iesaka:

  1. Savas situācijas un iespējamo risku novērtējums, bieži vien one solution fits all, tā kā daudzi gatavības risinājumi būs universāli pielietojami vairākiem SHTF scenārijiem .
  2. Izpratnes paaugstināšana par gatavības stūrakmeņiem – ūdens, pārtika, patverums, mobilitāte, enerģija, medicīna, drošība, komunikācija, sociālā vide. Paliekot nenosegtam kaut vienam vienam no šiem elementiem krasi samazinās izredzes pārdzīvot SHTF.
  3. Noturības mērogošana. Sākt ar mērķi izdzīvot 3 dienas, turpināt ar trim nedēļām, sasniegt 3 mēnešu autonomās dzīvošanas gatavību.
  4. Balstoties uz trim iepriekšējiem punktiem uzburt savus unikālus izdzīvošanas scenārijus (ar dislokācijas maiņu un bez, plāns A un plāns B).
  5. Izstrādāt individuālo gatavošanās plānu šiem scenārijiem (resursi, laiks, vizualizācija “ceļa kartes” veidā).
  6. Veikt plāna elementu izmēģinājumus un vajadzības gadījumā papildināt plānu.

vēl

Rihards Bargais – Nemodernās Slampes meitenes

Pirms diviem gadiem lasīju Riharda Bargā Plikos rukšus. Ļoti patika. Ja nu vienīgi tāda mazuma piegarša. Noskatījos apjomīgu video interviju ar autoru ap laiku, kad klajā nāca jaunā grāmata. Sapratu no intervijas, ka Slampes meitenes esot pavisam citādākas un apgrieztās hronoloģijas principa arī vairs neesot. Drīz pēc tam manīju arī kādu atsauksmi, ka tas patsRead More »Rihards Bargais – Nemodernās Slampes meitenes

Apceļot pasauli ar 20 eiro dienā. Piedzīvojumu meklētājas Zanes Eniņas pieredze

2012. gada vidū Zane Eniņa pārtrauca darbu lielā uzņēmumā un ar mugursomu plecos sāka apceļot pasauli, lielākoties vienatnē, taupot līdzekļus un iepriekš neplānojot tālāk par pirmo naktsmītni. Līdz šim viņa pabijusi vairāk nekā 75 valstīs, ierasti cenšoties iekļauties budžetā – 20 eiro dienā, Eniņa stāstīja Latvijas Radio raidījumā “Monopols”.

Japāna Latvijā

Uzliku vienu karti uz otras.

Jā, izmantoju pareizos izmērus un projekciju, lai attālumi saglabātos. True size of

Ja Rīgu uzliek uz Tokijas, tad Jokohama ir pie Olaines. Un Fudzi vulkāns pie Saldus. Es no savas Olaines regulāri redzu, kur ir Saldus.

Kamakura ir mums iecienīta vieta, kur braucam pastaigāties un kur ir bērniem draudzīga pludmale.

Vēl sabīdīju kartes tā, lai pēc iespējas labāk varētu redzēt atpazīstamas Japānas pilsētas. Kjoto ir pie Nīcas, Nagano pie Mazsalacas, Nagoja pie Auces, Fudzi pie Kokneses un Tokija aiz Lubānas.

The post Japāna Latvijā appeared first on Miks Latvis.

0nkulis?i=t3_wc0qlZ3s:_rOg7jlIK84:D7DqB2pKExk

Mūsu merčs

Kāpēc rabarberi un skābenes jāēd ar mēru

Skābenes un rabarberi satur veselībai noderīgas vielas, turklāt pavasarī tos īpaši kārojas. Bet vai šie augi var organismam arī kaitēt? Skaidro uztura speciāliste Zane Timpare.

KĀDA TIPA ŽOGU UZSTĀDĪT ĪPAŠUMA TERITORIJĀ?

Jebkuram īpašumam ir nepieciešams labs žogs. Piemērotu risinājumu ir iespējams atrast jebkurā situācijā. Drāšu pītie vai metinātie žogi, paneļu žogi, protams, ir iespējams izgatavot arī dēļu žogu pie kāda amata meistara – iespējas ir bezgalīgas. Iespējams iegādāties arī dzeloņstieples, kas palīdzēs drošības risinājumos dažādos industriālos un rūpnieciskos objektos. Lai izvēlētos piemērotāko no visa plašā piedāvājuma, protams, ir iespējams konsultēties par to, kāds žoga veids būs vislabākā izvēle.

Gala cenu ietekmē dažādi faktori, sākot no žoga veida, izmantotā daudzuma, žoga augstuma, un arī dažādiem papildus elementiem – furnitūru, dizaina risinājumus, vai ir izmantota elektronika un tamlīdzīgi.

KĀDU NOŽOGOJUMA FORMU IZVĒLĒTIES?

Lai savam īpašumam atrastu vislabākos nožogojuma risinājumus, nepieciešams saprast kāds žoga veids ir vispiemērotākais un kā to vislabāk uzstādīt. Žogu un vārtu uzstādīšanai tiek izmantoti skrūvpāļi, vārtu stabi, protams, paneļu vai drāšu žogi. Protams, neiztikt bez piemērotas furnitūras un, nepieciešamības gadījumā, elektronikas uzstādīšanas pēc klienta vēlmēm(vairāk skatīt te – ruļļu žogi). Protams, jebkura nama pagalmu var padarīt skaistāku, žogam pieskaņojot dažādus dizaina elementus.

ATRODI LABĀKO PAKALPOJUMU SNIEDZĒJU

Tie pakalpojumu sniedzēji, kas piedāvā darbu paveikšanu pilnā apmērā, ir labākais risinājums šādu pasūtījumu veikšanai. Šādā veidā ir vieglāk veidot dažādus individuālus risinājumus un pielāgojumus, ja tas ir nepieciešams. Uzņēmums, pie kā veikts pasūtījums, nodrošina pakalpojuma paveikšanu pilnā apmērā, kas ir vislabākais variants jebkāda veida celtniecības un apkārtnes labiekārtošanas darbu veikšanai. Veicot pasūtījumu, tiek noteikta aptuvenā cena, lai klients varētu saprast vai pakalpojumi tiks izmantoti. Pēcāk, pēc pasūtījuma apstiprināšanas, tiek sastādīta tāme ar precīzām izmaksām.

10 lietas un elektroniskās ierīces, kas nepieciešamas ģimenei vasaras ceļojumā

Vasara – ceļojumu un atvaļinājumu laiks. Gatavojoties tam, vienmēr domājam, ko iegādāties, lai ceļošana būtu ērta un bez rūpēm, ko atjaunot tūrisma inventārā utt.

Es nedrīkstu raudāt

Par daudz ko rakstīju jau iepriekš, vēl vakar.  Tomēr laikam sanācis tāds garāks runājamais un par liekības tēmu.

Dziļā jaunībā, pirms ļoti daudziem gadiem savārīju muļķības (un kurš no mums nav "vārījis ziepes", kuras pēc nākas nožēlot un labot - ideālu cilvēku laikam jau nemēdz būt).Un sāpinājusi vispirms jau tuvākos cilvēkus. Tikai.... Tikai tas viss bija, notikās ļoti sen. Laiki ir mainījusies, es esmu mainījusies, daudumdaudz ko sapratusi. Varbūt tāpēc, ka vecāka palikusi, varbūt tāpēc, ka to pavisam tuvo cilvēku paliek arvien mazāk un mazāk. Daudziem pat piedošanu klusu nevar pateikt.... Nē, nu pateikt, palūgt jau var, tikai tad jāaiziet uz kapiem, jānoliek ziedi, kāda cigarete jāizsmēķē kā miera pīpe. Un tas ir viss. Un ko tālāk?

Tālāk ir tie asinsradinieki, kuri palikuši. Jo gadu pašai nav maz, daudziem to gadu vēl vairāk. Bet aiziet ar klusu "piedod, es toreiz ziepes savārīju un mēģinu ko labot; vai drīkst atkal tavā padusē mājās būt?" Nenostrādās. Nav tapis piedots. Ir dzīve apstājusies tajos laikos, kad biju jauna un ļoti dumja. Vienkārši izraidīs, aizraidīs, neuzklausīs. Paliks tiks sapratne, ka tu viņus mīli tādus, kādi nu viņi katrs ir, viņi tev ir vajadzīgi ļoti, gribas, lai viņiem labi klājas, bet pašai.... Pašai nolīst kur kaktiņā, izraudāt asaru - tu viņus mīli, viņi tevi nē. Kādreizējās jaunības stulbuma kļūdas nav ļauts mainīt.

Un tu paliec viena ar savu asariņu. Un naivu iluzoru rīcību, prieciņu, ka aiz loga zvirbuļu pāris čirkstika saullēktam par prieku,

Piezvanīt kādam tālākam paziņam...

 Vai drīksti ar savu asariņu lauzties cita laimīgā dzīvē? Pie viena sadzirdēt - "Andra, tevis ir par daudz. Esi mazāk". 

Vai dvēseles sāpe var būt maza? Gadu man ir padaudz, stipri pāri pusgadsimtam. Dies' dod, ka paspēju fiziskos parādus nokārto. Lai pēcnākamajiem ar to nav ar to jākrāmējas, lai viņiem pietiek mani norakt kapu kalniņā un aizmirst. 

Ko darīt ar morālajiem parādiem, kuri kā gara sliede velkas vēl no jaunības? Labot nav ļauts, kaut arī sen izdarīts un mēģinu ko salāpīt, klusi palūgt piedošanu, izrunāt nodarījumu....

Laika man nav daudz palicis. Iluzori ceru kaut reizi dzīvai esot visus savus esošos mīļos pie klāta galda satikt, kopā tautasdziesmas padziedāt. Vispār - būt kopā. Nekas taču laikam nav svarīgāks par ģimeni.....

Es pat suņuku, kaķabērnu no ielas mājās paņemt nevaru. Ne jau tāpēc, ka nerūpētos. Tāpēc, ka nezinu, kas ar viņiem notiks tad, kad es beigšos. Vai viņus kāds paņems un mīlēs?

Mīlie, varat man ticēt, varat neticēt - es jūs mīlu. Mīlu saullēkta sārtumā, saulrieta sarkanumā, zvirbuļu čalās un kastaņsvecēs, ceriņu reibinošajā smeržā....

Laikam jau viss. Ja gribat, padalieties Facebook, draugiem.lv. Varbūt tur kāds sadzirdēs....

Un asara tomēr prasās par ilūzijā nodzīvotu dzīvi..... Kam esmu vajadzīga tā līdz galam un pa īstam? Māsai, dēlam< "draugam"? Kādam citam?

Labus vārdus kādam citam palīdzot ir pateikt vieglāk, palīdzēt citam ir vieglāk.  Kā palīdzēt sev?

The Kerry Way. Epilogs

Mans pārgājiens beidzās šorīt, kad es sapratu, ka pēdējo posmu neiešu. Gan tāpēc, ka gribēju pasaudzēt kājas (doma par kāpelēšanu pa akmeņiem šodien nu nelikās necik vilinoša), gan tāpēc, ka biju mentāli izčekojusies no visa, gan tāpēc, ka no 25 kilometriem veseli 15 ir pa to pašu ceļu, pa kuru nācām šurp, un es jau tur esmu bijusi. Arī Līva neiet, jo no pārāk intensīvas iešanas samocījusi potīti

Ķibeles ar depozīta automātu – kāpēc dažreiz neizdodas nodot pudeles?

Latvijā patlaban darbojas gandrīz 1400 depozīta nodošanas punktu. No tiem depozīta šķirošanas vietā kopumā katru dienu ienāk vidēji 300 - 350 tūkstoši iepakojumu. Visbiežāk tajos, nododot iepakojumu, problēmas rada citas valsts depozīta marķējums, taču dažkārt iemesli var būt arī citi, Latvijas Televīzijas (LTV1) raidījumā “Revidents” skaidroja uzņēmuma “Depozīta Iepakojuma Operators” valdes priekšsēdētājs Miks Stūrītis.

Lielo melu tehnika: kas kopīgs Hitlera un Putina propagandai

Speciāli TVNET Lielie meli vienmēr nedaudz atgādina patiesību. Tāpēc lielākā sabiedrības daļa ir gatava piekrist masīviem meliem, nevis akceptēt daļējus melus. Ikviens no mums regulāri mazliet melo savā ikdienā. Tādēļ šo lietu uzreiz redzam un atpazīstam. Taču lielos melus retais no mums ikdienā atļaujas izvirzīt patiesības vietā. Normālam cilvēkam neienāk pat prātā sākt klāstīt lielos […]

Jau pavisam drīz dienasgaismu ieraudzīs “Xiaomi Mi Band 7”

Tehnoloģiju uzņēmums “Xiaomi” apstiprinājis, ka bez viedtālruņu “Redmi Note 11T” sērijas izlaišanas, kas plānota 24. maijā, atrādīs mazliet kaut ko vairāk. Apstiprināts, ka šajā dienā vērtējumam tiks nodota arī jaunā fitnesa aproce “Xiaomi Mi Band 7”.

Izskatās, ka jaunās paaudzes fitnesa aproce formas ziņā daudz neatšķirsies no sava priekšgājēja “Xiaomi Mi Band 6“. Taču atšķirības gan būs redzamas ekrāna lielumā. “Xiaomi Mi Band 7” būs aprīkots ar 1,62 collu AMOLED ekrānu. Salīdzinājumā “Mi Band 6” tas ir 1,56 collas liels. Lielāks ekrāns ļaus ērtāk pārskatīt paziņojumus un ērtāk veikt citas darbības ar šo aproci.

Līdzīgi kā “Mi Band 6” arī nākamā paaudze piedāvās NFC iespējas. Tāpat “Xiaomi Mi Band 7” piedāvās tādas funkcijas kā sirdsdarbības ātruma, skābekļa līmeņa asinīs noteikšana. Neiztrūkstoši būs arī aktivitāšu mērījumi, informācija par laikapstākļiem, mūzikas kontroles iespējas, brīdinājuma signāli un daudzas citas noderīgas iespējas.

Zelenskis: Krievijas karu pret Ukrainu var izbeigt tikai diplomātija

Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis brīdināja, ka Krievijas karu pret viņa valsti var izbeigt tikai diplomātisks izrāviens, nevis tieša militāra uzvara. Savukārt analītiķi no ASV Kara studiju institūta norādījuši, ka Krievijas karaspēks Ukrainas dienvidos nostiprinās ierakumos un gatavojas ilgām kaujām. Tikmēr Krievija apgalvo, ka ar tāla darbības rādiusa raķetēm Ukrainas ziemeļrietumos iznīcinājusi lielu Rietumu piegādāto ieroču kravu.

Mask attack!

vara bungas: Stāstā par ukraiņu izstrādātās artilērijas vadības sistēmas lietotnes GIS Arta (TM) kolaborāciju ar Maska Star Link sakaru sistēmu, Maska nopelni nepelnīti pārspīlēti, vienkārši UA X-stundā nebija nevienas citas (savas) satelītu vai vnk kriptētas un drošas militāro sakaru sistēmas pie kuras “piesiet” know-how artilērijas vadības sistēmu. Esmu pārliecināts, ka uz komersantu satelītiem balstīt šādas sistēmas drīkst tikai bezizejas situācijā, normāli jābūt specializētiem militāriem sakariem t.sk. sakaru satelītiem. GIS Arta (TM) kopš 2014. gada piedzīvojusi vairākas uzlaušanas, tā kā ļoti iespējams, ka kaut kas līdzīgs drīz parādīsies arī RU arsenālā. Attiecīgi visiem kopā jādomā kā liegt viņiem komerciālo sakaru satelītu izmantošanu. Būtu ļoti smieklīgi, ja kāds kosmiskais komersants zinot vai nezinot apkalpotu abas karojošās puses vienlaicīgi.

[..] «Как-то на полигоне мы провели эксперимент: засекли, сколько времени уходит на уничтожение цели традиционным способом — и через нашу систему. Традиционным — до 20 минут, с системой он ставит в 30 секунд. Точность попадания — 6-25 метров», — рассказывают разработчики .[..]

avots

vēl

vēl

small inground pool ideas on a budget

8 Simple DIY Plinko Board Plans. Pool Kits at up to 50 Off.

ee4dce92157269e611a69b98741a1434.jpg
Popular Small Swimming Pool Design On A Budget 32 Pools Backyard Inground Fiberglass Swimming Pools Small Swimming Pools

Most affordable inground pools Vinyl Pools.

abe6daaa0dc668e89ac325860d4dfc30.jpg

. It is best to determine your total budget first and. Ad Browse discover thousands of brands. Homeowners can customize this pool into various shapes and designs.

Great small inground pool ideas can always be tricky to bring into production. Between Robin Martin and their two sons the pool gets daily use for fitness and active family fun. Browse Our Variety Of Pool Supplies - Great Deals On Quality Products.

Retractable Above Ground Pool Deck Idea On a Budget. Build also the inground swimming pools that will be a super fun spot for a whole family and friends. Get a Free In Home Estimate Today.

Ad Act Fast While We Still Have Pools In Stock. San Antonio Above Ground Pool Deck Idea On a Budget. Indoor Pebble Tec Tahoe Blue pool constructed by Aquatech Pools GC Inc.

22 Use a robotic pool cleaner to brush the pool for you. There are a bunch of creative ideas but first we need to assess exactly what we are working with. Build also the inground swimming pools that will be a super fun spot for a whole family and friends.

Well Premier Pools is going to share with you a few ways to get an inground pool on a. Thus you will spend the least amount of money purchasing a vinyl liner pool. Pool covers help keep leaves bugs and debris out of your water.

20 examples of round kidney shaped and. Ad 1 Pool Builder In America. 5 Best DIY 2x4 Adirondack Chair Plans.

Other additional features will also determine the price of the pools such as the materials finishes special features jacuzzi lights fountains etc. Save A Bunch On Your New Pool. Wooden Pallet Birdhouse Ideas.

A pool spa swim up bar with accent lighting an outdoor kitchen fire pit and 2. Covering your pool is a good idea for a few reasons. Build a Backyard Pool on a Budget.

Top 79 Diy Above Ground Pool Ideas On A Budget Small Inground Swimming Pools Small Inground Pool Pool Patio. The easiest way to start landscaping around your pool is by reducing and decluttering. 7 Low Budget Above Ground Swimming Pool Decks The Better Choice For Homeowners.

The design goals of this pool were to incorporate natural materials with unique color lighting water and fire in a family setting geared for entertaining. We look at small inground pool prices and other info. On average vinyl liner pools cost 35000 to 65000 to install.

Generally vinyl liner pools have the lowest initial costs. If you are an eco-friendly person and want a pool that is close to nature and free of harsh chemicals then the natural pool is the ideal choice for you. Covering your pool helps prevent heat loss which keeps your water warm.

Or in other words getting rid of all the stuff that doesnt need to be there. In the process of cleaning and clearing up junk youll discover new. Nov 15 2015 - Small inground pools are great for people with limited space or a limited budget.

This makes them similar to a hot tub. In-ground pool designs for small backyards could be a challenge. A good rule of thumb for inground fiberglass pool installation is 1500 per linear foot so for this 195 pool installation would be approximately 29250.

Wsm 2867 Small Pool Design Small Inground Pool Pools For Small Yards. Our compact Original pool fit the bill. These are pools that you bring onto your property already made.

37 Amazing Small Pool Design Ideas On A Budget Decorhit Com Swimming Pools Backyard. Nov 15 2015 - Small inground pools are great for people with limited space or a limited budget. Perhaps this is a small round plunge pool or a long and lean lap pool.

6 DIY Carport Ideas Plans That Are Budget-Friendly. Check out brilliant swimming pool samples are given below in the list and get inspired. You could choose an inflatable pool or a stock tank pool.

The average price of a small inground pool 1020 can range from 10000 and up depending on soil conditions depth and water features. Building a Natural pool. Ad Make Your Backyard Feel Like A Resort With Our Wide Selection Of Pools Hot Tubs Spas.

8 Top 25 Above Ground Pool Deck Ideas On a Budget in 2022. A covered pool loses less water which saves money. Shop Here And Save A Bunch.

Then you set it up and fill it with water. Smaller pools Going with a modestly sized pool can save you a ton of money due to the fact that theres. Without further ado here are 25 small inground pool ideas to consider adding to your pool project.

When your backyard is this small you need a pool on a budget. Top 79 Diy Above Ground Pool Ideas On A Budget Small Inground Swimming Pools Small Inground Pool Pool Patio. Inexpensive Enclosed Above-Ground Pool Deck Idea.

A popular DIY project for creating a swimming pool in a relatively small space is to repurpose a stock tank. Pictorial blog of small pool ideas. Overall if you are looking for a cheap and portable pool than this is the right idea for you.

The smallest option you have for your swimming pool is an above ground swimming pool. 34 Lovely Small Swimming Pool Design Ideas On A Budget Small Pool Design Small Inground Pool Backyard Pool Landscaping Share this post. Of course there are factors that will affect installation cost but thats a figure to work with as you budget.

Summer is almost here the temperatures are raising and you need a pool to cool off in your backyard. They kept it simple installing the pool fully above-ground and preserved half of their cozy Bay Area backyard for seating and dining.

5435795d76804f6ca6b781736609d165.jpg
Pin On Patio

abe6daaa0dc668e89ac325860d4dfc30.jpg
Dfw Landscape Design News Bonick Landscaping Inground Pool Landscaping Backyard Pool Landscaping Small Backyard Pools

82a3d44e5490f795d702a09885a75765.jpg
Pin Di Pool

bc457b568d845e1889f707442e5c2926.jpg
Amazing Pool Ideas Perfect For Small Backyards Decor Around The World Small Pool Design Small Inground Pool Small Swimming Pools

87518d28b4c07fd6c3c040446d8c0fe3.jpg
30 Most Unique Small Inground Pools Ideas That Ll Blow Your Mind Inground Pools Are Alway Small Inground Pool Swimming Pools Backyard Swimming Pools Inground

dc924c981330680c3297e611b83c182c.jpg
53 Coolest Small Pool Ideas For Your Home Godiygo Com Small Inground Pool Pools Backyard Inground Backyard Pool Landscaping

3c8da56858f6e0f0da7295787844835c.png
40 Beauty Small Design Ideas Swimming Pool Backyard Pool Landscaping Backyard Pool Designs Small Backyard Pools

4473b7ba5b16be3d9ccf0e6527963315.jpg
36 Cool Small Pool Backyard Designs Ideas On A Budget Homeridian Com Small Pool Design Backyard Pool Swimming Pool Designs

b9a561759ec836b160051ff6f72bc2d6.jpg
Pin By Kim Mccallum On For The Home Small Backyard Pools Rectangle Swimming Pools Small Pool Design

bfe6875308dfc77acb30d76b6bc32cd6.jpg
Most Affordable Pools 45k Under Pool Pricing Gallery Pools Backyard Inground Backyard Pool Landscaping Backyard Pool

d8b8a143f7632debcd579a00f18ec163.jpg
43 Awesome Small Pool Ideas For Your Backyard Kleiner Pool Design Kleiner Innenpool Hinterhof Pool Landschaftsbau

54ebe4120f9c141aa8d7b53a900562c9.jpg
Small Inground Pools Inspiring Ideas For Small Gardens And Patios Projeto Piscina Pequena Projeto De Quintal Pequeno Paisagismo De Pequenos Quintais

614d5a319d74202ed22a5ac2572aa255.jpg
Decoomo Home Decor Albercas Pequenas Pequenas Piscinas Albercas

1dd2f35453b9d159e1c0d8cfb209c5fa.jpg
28 Stunning Backyard Pool Ideas On A Budget Backyard Pool Ideas Albercas Pequenas Piscinas Del Patio Trasero Pequenas Albercas

50c47000d96873580ef1418e89e9dc67.jpg
10 Relaxing Backyard Designs With Lounge Chairs And Small Pool Diseno De Piscina Pequena Piscinas Del Patio Trasero Pequenas Piscina Para Patio Trasero

97b1a65e16350e57783ed77013639397.jpg
30 Small Pool Backyard Ideas And Tips On A Budget Relentless Home Backyard Pool Landscaping Small Pool Design Small Swimming Pools

4d35c662a367bc33bd544c6b19f749a5.jpg
25 Small Inground Pool Ideas For All Budgets Small Inground Pool Swimming Pools Inground Cheap Inground Pool

9af63afa6588db83e8bb9a53fd68700f.jpg
34 Lovely Small Swimming Pool Design Ideas On A Budget Small Pool Design Small Inground Pool Backyard Pool Landscaping

99df4e99b5074267fc1e015cc257ed84.png
Wonderful Small Pool Ideas For Your Boise Backyard Small Inground Pool Swimming Pools Backyard Small Pool Design

The Kerry Way. 9. diena. Blackwater Bridge — Kenmare (21 km)

Pēc vakariņām esmu tiiiik nogurusi, ka pat neapēdu nopirktos čipšus (!!!). Mēģinu palasīt grāmatiņu, bet acis šilierējas, tāpēc īsi pēc deviņiem jau miegu ciet. Pa nakti tiešām guļu zvaigznītē un daudz plosos un grozos. Kaut ko murgoju par darbu (žēl, ka darbs vēl nav ārā no sistēmas) un noguļu līdz 6:30. Kad pamostos, agonizēju, ko darīt šodien, cik iet, vai iet, kā iet. Varētu sarakstīt  (ļoti

Pieci iemesli, kāpēc tiem, kuri meklē automašīnu, vajadzētu pievērsties kādreiz populārajam segmentam

Pieci iemesli, kāpēc tiem, kuri meklē automašīnu, vajadzētu pievērsties kādreiz populārajam segmentam

Vēsturiski auto tirgū bija izveidojusies tradīcija, meklējot personīgai lietošanai piemērotāko transportlīdzekli, izvēlēties universāli vai vēl labāk – ietilpīgu vienapjoma automobili jeb MPV. Tomēr pilsētas apvidus auto un krosoveri ir sadīguši kā sēnes pēc lietus un racionālā pieeja tagad ir izspiesta. Tai pašā laikā ir diezgan daudz iemeslu padomāt divreiz pirms izlemt, kas ir vislabākais ģimenei, jo īpaši tāpēc, ka parastos MPV ar iekšdedzes dzinēju ir sākuši aizstāt auto ar elektromotoru.

Palīdz ietaupīt

Viens no svarīgākajiem mērķiem, izvēloties ģimenes auto, ir iespēja ietaupīt. Citiem vārdiem sakot, izvēlētajai automašīnai ir jābūt ekonomiskai un jāļauj izbaudīt ekonomisku braukšanu.

Tomēr pēc starptautiskā žurnāla What Car? ekspertu domām lielākais paradokss ir tāds: ja ģimene ir lielāka un nepieciešama, teiksim, septiņvietīga automašīna, ietaupījums no iekšdedzes dzinēja iegādes ir maz ticams, jo šādi modeļi bieži tērē ievērojami vairāk degvielas, nekā īpašnieki to vēlētos.

Risinājums šajā gadījumā var būt MPV, kam uzstādīts elektromotors. Un šādi piemēri nav tālu jāmeklē. Franču ražotājs Citroën vien piedāvā divus šīs kategorijas modeļus – ë-Berlingo un ë-SpaceTourer.

Daudzās valstīs, tostarp Latvijā, pērkot ilgtspējīgu automašīnu, tiek maksātas subsīdijas. Tie, kas mūsu valstī iegādājas jaunu elektromobili, var saņemt uz 4,5 tūkstošu eiro subsīdiju, bet lietota elektroauto pircējam atbalsts sasniedz 2250 eiro.

Vēl vairāk finansiāli iegūs tie, kuriem ir iespēja uzlādēt elektromobiļu akumulatorus mājās, savā garāžā vai daudzdzīvokļu mājas stāvlaukumā. Šajā gadījumā maksa par patērēto elektroenerģiju būs daudz mazāka nekā summa, kas būtu nepieciešama lielas automašīnas degvielas tvertnes uzpildīšanai. Turklāt Latvijā joprojām ir iespējams atsevišķās uzlādes stacijās akumulatorus uzlādēt bez maksas.

Vairāk telpas

Vēl viena svarīga iezīme, kas nepieciešama ģimenes automašīnai, ir telpa. Tomēr, pēc ekspertu domām pilsētas apvidus automobilī īstu plašumu izbaudīt diez vai izdosies. Tas tādēļ, ka šie auto ir būvēti, izmantojot modulāras hečbeku platformas, tāpēc, neskatoties uz lielāku klīrensu un muskuļoto izskatu, tajos ir tikai nedaudz vairāk vietas nekā parastā hečbekā.

Pat septiņvietīgie apvidus auto parasti tiek būvēti tā, ka pircējam nāksies piedzīvot zināmas neērtības: piemēram, kad trešās rindas sēdekļi būs uzslieti, bagāžniekā ietilps vien pāris mazi iepirkumu maisiņi. Vai arī otrādi – ja bagāžnieks būs ietilpīgs, trešajā sēdekļu rindā, visticamāk, nevarēs iesēsties neviens pieaugušais.

Tāpēc ģimenei, kam vajag telpu, MPV ir labākais risinājums. Un ne tikai tāpēc, ka ražotāji nemitīgi domā par braukšanas komfortu un savos MPV ir ieviesuši daudz glabāšanas nodalījumu un kabatu. Tādiem modeļiem kā iepriekš minētajam ë-Berlingo vai ë-SpaceTourer ir arī plaši atveramas durvis, kas ļauj ērti piekļūt jebkurai sēdekļu rindai.

Turklāt otrās un trešās rindas sēdekļi ir aprīkoti ar īpašām sliedēm, kas ļauj īpašniekiem pielāgot nepieciešamo vietu katrā rindā. Iedomājieties, ka vēlaties sēdināt mazākos pasažierus otrajā rindā un vecākus pasažierus trešajā. Tas nozīmē, ka otrajā sēdekļu rindā nav nepieciešams tik daudz vietas kājām, tāpēc sēdekļus var pavilkt uz priekšu, lai aizmugurējiem pasažieriem būtu vairāk vietas.

Pielāgots katram individuāli

Vēl viena lieta, ko novērtē lielākas ģimenes, ir atsevišķi sēdekļi. Bieži vien piecvietīgos pilsētas apvidus automobiļos otrajā sēdekļu rindā var ērti ietilpt tikai divi cilvēki.

Lai arī vidējam pasažierim ir drošības josta, bez kompromisiem neiztikt: vieta ir šaurāka un paaugstināta, turklāt sēdekļa aizmugurē bieži ir nolokāms roku balsts. Visbeidzot, ja auto tiek darbināts ar iekšdedzes dzinēju, vietas pietrūkst arī kājām, jo apakšā ir centrālais tunelis svarīgām transportlīdzekļa sastāvdaļām. Ja ceļojums notiek ar bērniem, izvairīties no strīdiem ir gandrīz neiespējami, jo bērni var sākt cīnīties par vietu, ķircinot viens otru un cenšoties iekārtoties pēc iespējas ērtāk.

Ņemot vērā klientu atsauksmes par otro sēdekļu rindu, elektrisko MPV ražotāji piedāvā risinājumu. Piemēram, Citroën ģimenes furgonu otrajā rindā ir uzstādīti trīs vienāda platuma un izmēra sēdekļi. Un, tā kā elektriskajām automašīnām nav centrālā tuneļa un to grīda ir līdzena, jo tajā atrodas gaitas akumulatori, visiem trim otrās rindas pasažieriem vietas ir pietiekami daudz.

Daudzpusība ir garantēta

Ilgtspējas eksperti atzīmē, ka arvien vairāk ģimeņu cenšas dzīvot tikai ar vienu automašīnu. Cilvēki apvieno dažādus pārvietošanās veidus, piemēram, braukšanu ar velosipēdiem, skrejriteņiem, sabiedrisko transportu. Šī tendence nozīmē, ka automašīnai ir jāatbilst pēc iespējas lielākam skaitam vajadzību un jāsagādā pēc iespējas mazāk apgrūtinājumu, proti, tai jābūt piemērotai gan bērnu vešanai uz bērnudārzu vai skolu, gan ģimenes ceļojumiem uz ārzemēm, gan gadījumos, kad nepieciešams nogādāt mājās lielāku kravu.

Lai pārliecinātos, ka tiek izpildītas visas šīs vajadzības, ir nepieciešams tuvāk apskatīt daudzpusīgo automašīnu piedāvājumu, kas patiesībā ir diezgan trūcīgs. Eiropas Savienībā pieņemas spēkā runas par “tīrām” teritorijām pilsētās pie skolām, bērnudārziem un slimnīcām, kur drīkst iebraukt tikai ar elektriskajiem auto vai alternatīvas degvielas automašīnām, līdz ar to izvēle kļūst vēl šaurāka.

Pēc auto ekspertu domām elektriskie MPV, iespējams, vislabāk atbilst uzskaitītajām vajadzībām. Eksperti uzsver šādu modeļu daudzpusību un vērš uzmanību uz segmentu, kas bija aizmirsts, bet šodien atdzimst.

Uz daudzpusību vērsti autoražotāji piedāvā risinājumus, kas esošo transportlīdzekli izmanto no A līdz Z. Piemēram, Citroën ë-Berlingo radītāji uzskata, ka šāda veida automašīnas, visticamāk, tiks izmantotas ne tikai ģimenei, bet arī darbam. Tātad, ja nepieciešams, tajā var pārvadāt visu ģimeni, un, kad nepieciešams, visus tā aizmugurējos sēdekļus var nolocīt un izveidot gandrīz 3 metrus garu kravas telpu ar līdzenu grīdu.

Vairāk komforta

Vēl viens iemesls, kāpēc cilvēkiem, kuri meklē ģimenes vajadzībām piemērotāko modeli, vajadzētu novērtēt MPV, ir komforts. Pirms desmit gadiem MPV īsti nepiemita ērtas braukšanas īpašības un tie bija vairāk piemēroti tiem, kas izmanto vienu auto gan darba, gan personiskām vajadzībām. Par laimi, tie laiki jau sen ir pagājuši.

Pirmkārt, ģimenēm paredzētajiem MPV ir augstāka sēdpozīcija nekā universāļiem. Lai gan arī pilsētas SUV segmenta automašīnām piemīt šāda priekšrocība, MPV ražotāji uzstāda daudz lielākus logus nekā parastajiem automobiļiem. Tas viss sniedz vadītājam plašāku redzes lauku un vairāk iespēju pasažieriem sekot līdzi ainavai garos braucienos.

Visbeidzot, vadītāja un pasažieru drošību un komfortu nodrošina virkne progresīvu tehnoloģiju un sistēmu. Mūsdienu automobiļi, atšķirībā no iepriekšējām paaudzēm, spēj atpazīt ceļa zīmes, ievērot distanci līdz citiem transportlīdzekļiem, brīdināt par gājējiem un velosipēdistiem, kā arī ar modernu sistēmu palīdzību spēj izvairīties no sadursmēm ar citiem satiksmes dalībniekiem.

Profesore Ieva Ziediņa atklāj, kādi ir simptomi tik grūti pamanāmai hroniskai nieru slimībai

Parasti bez ārsta piedalīšanās cilvēki nepamana problēmas nierēs, jo šīs slimības sākas bez simptomiem, cilvēks jūtas labi, viņam nekas nesāp. Diskomforts vai nepatīkamas sajūtas parādās jau vēlākās stadijās. Tā tas ir arī ar hronisku nieru slimību jeb hronisku nieru mazspēju, ko ārstēt ir visgrūtāk, bet tās sākumu var nepamanīt, ja laikus neveic mērījumus, testus vai analīzes.

Taku skriešana un Strava

IMG_6237 Large

Kopš pēdējā Stirnu buka esmu Šveicē. Nē, nē – neesmu nodomājis kļūt par profesionālu taku skrējēju un sākt beidzot nopietni trenēties, dzīvojot augstkalnē. Bija vajadzīgas pārmaiņas un jauns darbs bija labs risinājums tam. Apstākļu maiņa un jaunās iespējas, pavērušas man atkal durvis uz

Lasīt tālāk Taku skriešana un Strava

Kas jāmaina Latvijas sportā? Energoresursu cenu kāpums apdraud ledus haļļu darbu

Ar energoresursu cenu kāpumu mūsdienās sastopas teju ikviens. Tas atstāju iespaidu arī uz sporta pasauli. Viens no lielākajiem cietējiem sportā būs ledus halles, jo cenu kāpums ievērojami apdraud to darbību.

Ar etiķi var tīrīt teju visu, izņemot šīs sešas lietas

Etiķis ir dabiska sastāvdaļa, ko var izmantot daudzu priekšmetu un virsmu tīrīšanai mājās, tādējādi atsakoties no ķīmiskajiem tīrīšanas līdzekļiem. Lai gan etiķi izmanto arī ēst gatavošanā un konservēšanā, mājas tīrīšanai parasti tiek izmantots baltais – 5% galda etiķis.

[Virsraksts nav norādīts]

Šodien biju koncertā, kur izpildīja pirms pieciem gadiem miruša komponista skaņdarbu, kas sarakstīts pirms 30 gadiem, tas bija pasaules pirmatskaņojums, uz skatuves bija Valsts akadēmiskais koris un Nacionālais simfoniskais orķestris paplašinātā sastāvā - sešpadsmit alta vijoles, divpadsmit čelli, desmit kontrabasi, sitamie un pūšamie, kopā kādi 130 cilvēki, zālē bija 67 klausītāji. Koncerts ticis divas reizes pārcelts pandēmijas dēļ, tā sagatavošana izmaksājusi ap 100 000 eiro - izpildīšanas tiesības, notis, franču diriģents, papildus instrumenti utt. Reāli biļetei vajadzēja maksāt 1500 eiro.
IMG-0624

“Moskvičs” atdzims uz ķīniešu radītas platformas

Jau iepriekš esam rakstījuši, ka Renault pilnībā atstāj Krievijas tirgu, savukārt Renault rūpnīca Maskavā tiks izmantota, lai tur atdzīvinātu un atkal ražotu padomju ēras marku “Moskvič”. Nupat parādījušās jaunas ziņas, kā tad šis krievu autobūves brīnums tiks atgriezts no aizmirstības – auto taps uz ķīniešu autoražotāja JAC radītas platformas.

“Moskvič” atjaunošana notiks sadarbībā ar Kamaz. Tieši Kamaz ir iesaistījies sarunā ar savu ķīniešu partneri JAC, lai krievi varētu izmantot ķīniešu dizainu, kā arī inženiertehniskās zināšanas, proti, izmantot JAC izstrādāto platformu un mezglus. Autoražotāju pārstāvji pagaidām atteikušies no oficiāliem komentāriem.

Krievu medijos parādījusi informācija, ka ražošana sāksies ļoti drīz, proti, ne vēlāk kā šā gada pēdējā ceturksnī. Šādā veidā “Moskvič” ražotājs Avtovaz izmantos rūpnīcu, kas pārgājusi tā īpašumā Maskavā. Krievijas galvaspilsētas mērs uzsvēra, ka darbam rūpnīcā jāturpinās, lai tūkstošiem cilvēku nezaudētu darbu.

Spa

Kāpēc īriem labākais rīta rituāls – duša – gandrīz vienmēr jāpadara par inkvizīcijas cienīgu pieredzi ar 10 minūšu ilgu ūdens tecināšanu, līdz ārā tek kaut kas silts, spiedienu, kas padod ēdamkaroti ūdens sekundē, un nestrādājošu lietus dušu?

Okupants nejauši atstāja savu fotogrāfiju izpostītajā dzīvoklī: ar mākslīgā intelekta palīdzību “selfiju mīļotājs” ir noskaidrots

Okupants un Polaroid

Krievu okupants aplaupīja Irpinas iedzīvotājas Valērijas dzīvokli un atstāja fotogrāfiju “piemiņai”.

Pēc Valērijas teiktā, viņas dzīvoklis atrodas Green Yard dzīvojamajā kompleksā, kur Krievijas militārpersonas dzīvoja 3 nedēļas. “Okupācijas laikā mēs nebijām pilsētā. Bija mūsu kaimiņi visu laiku (apmēram trīs nedēļas) dzīvoja pagrabā. Pēc viņu teiktā, mūsu dzīvoklis tika aplaupīts vispirms, es nezinu, kāpēc, iespējams, tāpēc, ka mums bija kondicionieris,” stāstīja dzīvokļa īpašniece.

okupants

Pēc atgriešanās Valērija atklāja interesantu atradumu: zem paklāja atradās bilde, kas uzņemta ar viņas Polaroid fotokameru, un uz tās bija okupanta selfijs. Acīmredzot viņš vienkārši nesaprata, kā darbojas fotoaparāts, jo Polaroid darbības princips ir šāds: fotogrāfija tiek izdrukāta uzreiz, bet attēla parādīšanās prasa nedaudz laika.

Okupants

“Es to atradu 14. maijā zem paklāja. Pirms tam es redzēju, ka mana Polaroid kamera ir bojāta, un es to pat neieslēdzu (es domāju, ka viņi tajā varētu kaut ko ievietot). Un kad es ieraudzīju fotogrāfiju, es sapratu, ka karavīrs domāja, ka fotokamera nedarbojas, jo uzņemtais fotoattēls sākumā nebija redzams,”saka Valērija.

Starp citu, krievi no dzīvokļa iznesa daudz vērtīgu lietu – tikai krustiņi, kas bija pat ar briljantiem, netika aiztikti.

Pēc tam Ukrainas digitālās transformācijas ministrs Mihails Fjodorovs pavēstīja, ka ar mākslīgā intelekta palīdzību bija izdevies identificēt marodieri – tas ir 26 gadus vecais Ņikita Tretjakovs no Rostovas pie Donas. “Šodien katram iebrucējam ir jāatceras, ka mēs viņus vienmēr vērojam, zinām katru viņu soli un fiksējam visus datus. Tāpēc nebūs iespējams izvairīties no atbildības par ukraiņu izpostīto dzīvi. Sods būs nežēlīgs, bet ļoti taisnīgs,” uzsvēra Fjodorovs.

Tikai mieru -92

140 vārdu: 2022. gada riteņbraukšanas sezona — 2000 km

Sausupe Zušu purvā. Kreisā malā krasts, gultne aizaugusi sīkiem dzinumiem, un var redzēt, ka tā veido spraugu mežā

Aizminos aizvakar pāri 2000 km šosezon. Aptuveni tā, kā biju iecerējis: tūkstotis divos mēnešos, tātad līdz maija beigām derētu sasniegt. Lielāko apdraudējumu radīja, ka ritenis ilgāku laiku (divas nedēļas) bija servisā. Iemesls bija izļurkājies pedālis, tak meistars atrada vēl un vēl labojamu vainu. Ļāvu labot un rubuļiem ripot, tak pats jau sāku lēst, vai līdz maija beigām pagūšu līdz 2000. Bet nē, kopš dabūšanas atpakaļ ripo kā ieziests, un aizvakar aizminos.

Dižākie braucieni otrā tūkstotī bijuši divi vakarrikši ~70 km. Tik savādi, ka Teikas—Lidostas—Tīraines—Rumbulas—Centra—Čiekurkalna—Teikas maršrutā braukt bija viegli, savukārt Mangaļsalas mola braucienā dibens jau pēc pussimta lūdzās izbeigt mocības. Bet attēlam likšu, ko jaunu esmu sev atklājis. Sausupi Zušu purvā. Jā, zināt, mežā starp Ķīšezeru un Gauju (Jaunciemu un Ādažiem) ir prāva izsususi upe vairākām attekām. Pelnījusi atsevišķu ierakstu, bet pagaidām lieku vienu fotografiju.